tisdag 29 april 2014

Mot en ny sommar!


2014 - är det nu det ska ske? Att stugan blir så där lagom klar för att kunna bo i? Jag njuter varje minut av platsen, utsikten, måsarnas skrik... ja, precis allt... Det är väl bara tiden som gör att man inte hinner vara där så mycket som man har lust till... men det ska bli ändring på det!!
Spännande när köket kommer på plats... listerna runt fönstren... Nu är jag ledig några dagar och det innebär att jag ska måla klart!! Sjölandsviken här kommer jag!!

Svårslagen utsikt... 

Vackert i alla lägen

Min stuga... 

Blåsippor!!

Som sagt... samma vy, lika fint varje gång... 

Tomte på loftet? Nix... en hjälpsam svärmor!!

så här såg det ut när jag var på besök i vintras... 

Målad timmervägg... Det har tagit lite tid men det blir så himla bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar