tisdag 27 april 2010

Det börjar hända saker...


Så har det då börjat att hända lite nere på tomten... Nu packas släpvagnen full inför varje resa... den här gången va det markisolering och rör m m...
Till helgen är det dags för att lägga grunden för där stugan ska stå.

I Lännäs har det påbörjats att bygga - två varv timmerstockar... jag bara längtar tills det börjar växa sig till ett helt hus!

Jag har än inga bra bilder att lägga in men det kommer - va så säker... Sätter iaf in den bild jag tog härom kvällen trots att den är lite mörk
I sjöboden har jag målat väggarna vita, så fort jag får tid ska jag åka ner och måla det andra varvet, Rickard ska lägga in klickgolv och sen är det bara att städa, putsa fönster och få upp lite gardiner m m. Det ska bli så härligt att få ett kryp-in när vi är där och jobbar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar